Protest społeczności CITIZENGO przeciwko deprawacji dzieci w parkach rozrywki Walta Disneya.

W dniu 13 marca 2020 r. miało miejsce doroczne Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy Disneya. Pani Caroline Farrow – Dyrektor CitizenGO w Wielkiej Brytanii i Irlandii miała możliwość zapytać dyrektora Disneya (Boba Chapek’a) o to, dlaczego firma zraziła do siebie tak wiele rodzin poprzez nieustanną promocję agendy LGBT.

Podczas Zgromadzenia, Caroline zapytała publicznie dyrektora Disneya o to, co chciałby powiedzieć 700 tysiącom członków społeczności CitizenGO, którzy podpisali petycję z prośbą, by parki rozrywki Disneya pozostały przyjazne rodzinom, a nie stały się miejscem, gdzie organizowane są wydarzenia takie jak “Parady Gejowskiej Dumy”…

Jeśli interesuje Cię ten temat i chciałbyś przesłać nam swoją opinię, wyślij do nas wiadomość.

Bob Chapek, jak i jego poprzednik Robert A. Iger, który także był obecny na Zgromadzeniu, najprawdopodobniej byli przygotowani na podobne pytanie. Jeszcze przed rozpoczęciem spotkania ochroniarz  zwrócił się do Caroline i powiedział, że wiedzą, że pracuje ona dla CitizenGO. Próbowano przekonać Caroline, by ujawniła dokładną treść swojego pytania zanim je zada.

Przedstawiciel Disneya nie tylko zignorował wszystkich tych, którzy podpisali naszą petycję, ale potwierdził po raz kolejny, że kierownictwo koncernu ma zamiar “zwiększyć jeszcze swoje zaangażowanie w tym obszarze”, by w ten sposób “reprezentować swoich odbiorców i opowiadać historie, które odzwierciedlają ich życie”.

Zapewne spodobało się to zwolennikom ideologii LGBT w Hollywood. Jednak premiera filmu “Naprzód”, ostatniej produkcji Disney Pixar, pokazuje, że koncern zaczyna opowiadać historie, których osoby takie jak Państwo, czy ja raczej nie zechcą słuchać. Setki tysięcy rodzin na całym świecie zrezygnowało tym razem z wybrania się do kina.

”Naprzód”, najnowsze dzieło Disney Pixar, zdaje się być też największą porażką w najnowszej historii wytwórni. W trakcie premierowego weekendu sprzedało się znacznie mniej biletów niż oczekiwano. Warto zaznaczyć, że analitycy twierdzą, iż nie miało to absolutnie nic wspólnego z koronawirusem (premiera miała miejsce tuż przed ogłoszeniem kryzysu epidemicznego).

Jednak interwencja Caroline, reprezentującej CitizenGO, nie pozostała niezauważona. Komentarz na ten temat pojawił się w wielu mediach, między innymi w BBC. Wiele portali internetowych wspierających LGBT przeprowadziło złośliwe ataki na naszą działaczkę, za jej rzekome stwierdzenie, że to właśnie promowanie treści LGBT jest przyczyną spadku wartości akcji Disneya. Podczas gdy, jak mogą Państwo sami usłyszeć w nagraniu, Brytyjka zapytała jedynie, czy rozsądnie jest, aby Disney dalej realizował swój plan w obszarze ideologii LGBT w czasach, gdy cena akcji już i tak jest niska.

Bob Chapek zapewnił, że to koronawirus jest główną przyczyną spadku wartości akcji firmy, jednak historia notowań giełdowych pokazuje, że ceny akcji Disneya spadały już przed epidemią.

Porażka filmu “Naprzód” jest jasnym dowodem na to, że zwykli ludzie po prostu nie chcą oglądać filmów z tak silnym ideologicznym przekazem, zwłaszcza kiedy treści skierowane są do całych rodzin, w tym do małych dzieci. Marzymy o dobrej rozrywce dla rodzin. Chcemy oglądać historie,  które nie są tubą propagandową programu politycznego LGBT, dlatego właśnie Disney był długo ukochaną marką wielu rodziców. Kiedyś my i nasze rodziny byliśmy podnoszeni na duchu i inspirowani bajkami Disneya, a nie bombardowani przekonaniami światopoglądowymi na temat seksualności i ideologii gender.

Disney odmówił słuchania głosu rodziców. Wiemy, że zaszkodzi to wynikom firmy. Wiemy też, że to nie osoby walczące o “równość” i promujące ideologię LGBT w mediach zbojkotują filmy i produkty Disneya. Zrobią to zwykli rodzice, którym trudno będzie teraz zaufać ponownie Disneyowi, skoro jego kierownictwo udowodniło, że lojalni klienci nic dla nich nie znaczą.

Disney zazwyczaj nie promował żadnych postaci LGBT w swoich produkcjach w pierwszych odcinkach, jeśli  tworzona miała być określona seria filmów. Teraz film “Naprzód” pokazuje, że strategia tworzenia obrazów otwarcie promujących homoseksualny styl życia jest, póki co, skazana na porażkę. 

Caroline zauważyła też, że dyrektorzy Disneya byli niezwykle dumni na Zgromadzeniu Akcjonariuszy, prezentując zapowiedzi nadchodzących filmów. Jednak podczas sesji pytań potwierdziły się nasze przypuszczenia – kierownictwo firmy świadomie lekceważy i ignoruje obawy części swoich akcjonariuszy i ogromnej rzeszy rodzin, jako głównych odbiorców swojej produkcji.


Zdjęcie przedstawia dostarczenie podpisów petycji do siedziby Disneya.

0 komentarzy

Wyślij komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Zobacz nasze petycje.

Podpisz petycję „Stop demoralizacji dzieci poprzez programy TV!”

Podpisz petycję „Stop demoralizacji dzieci poprzez programy TV!”

Czy Twoje dziecko ogląda samemu telewizję? Jeśli tak, to jest ono narażone na obejrzenie treści, które mogą mieć na nie demoralizujący i szkodliwych wpływ.Dzieje się tak, ponieważ nadawcy telewizyjni ignorują przepisy dotyczące kwalifikacji wiekowej swoich...

Wesprzyj naszą nową petycję do Ministerstwa Cyfryzacji!

Wesprzyj naszą nową petycję do Ministerstwa Cyfryzacji!

Ostatnie doniesienia prasowe z Wielkiej Brytanii jasno dowodzą, że dostęp do pornografii za pośrednictwem Internetu można kontrolować tak, aby osoby niepełnoletnie nie miały z nią styczności. W tym kraju od 1 kwietnia 2019 roku wejście na strony www...